[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: نقشه شناختی طبقات 24 گانه خطوط ::

نقشه شناختی طبقات 24 گانه خطوط

  مطابق جداول ذکر شده در قسمت رتبه بندی، می‌توان شبکه خطوط راه‌آهن ایران را به سه قسمت جزیره مراغه-رازی، شاخه لرستان و نقطه همگرایی اصفهان تقسیم کرد:

  1- جزیره: صوفیان--رازی -- مراغه صوفیان

  2- شاخه: لرستان-- صوفیان جلفا-- اراک--جنوب--(گرمسارفرد)

  3- نقطه همگرایی: میانگین اصفهان نماینده هرمزگان، شمال غرب، کهندژ، گرمسارزوج، شرق، محمدیه زوج و فرد، شمال شرق زوج و فرد، خراسان زوج و فرد، یزد-کرمان، بادرود-چادرملو، مشهد سرخس، آپرین-بهرام-ملکی و (گرمسارفرد).

    این موارد در شکل 6-1 نشان داده شده است. این شکل، تقسیم الگوی هندسی و نامنظمی هندسی شبکه به مراغه-رازی، لرستان، اراک، اصفهان (میانگین شبکه) را نشان می‌دهد.

  در شکل 6-2 تقسیم الگوی هندسی شبکه به مراغه-رازی، لرستان، اراک، اصفهان(میانگین شبکه)، نشان داده شده است.

  در شکل 6-3 تقسیم الگوی نامنظمی شبکه به لرستان، صوفیان-رازی، اصفهان(میانگین شبکه)، نشان داده شده است.

 

 

 

 

AWT IMAGE

  شکل 6-1. نقشه شناختی راه‌آهن براساس وضعیت میانگین هندسی و نامنظمی­های هندسی

AWT IMAGE

شکل 6-2. نقشه شناختی راه‌آهن براساس وضعیت میانگین هندسی

AWT IMAGE

شکل 6-3. نقشه شناختی راه‌آهن براساس وضعیت میانگین وزندار نامنظمی هندسی(وزندار انحناوسرعت)

 

 

 

 

 

 

 

 

دفعات مشاهده: 7974 بار   |   دفعات چاپ: 1702 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 110 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.22 seconds with 59 queries by YEKTAWEB 4657