[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: رتبه بندی طبقات 24 گانه خطوط ::

  رتبه‌بندی طبقات 24 گانه خطوط

  در این بخش، نتایج پردازش اطلاعات نامنظمی هندسی خط در طبقه‌بندی 24 گانه خطوط راه‌آهن ارائه می­شود. در این سطح پردازش، نواحی راه‌آهن با توجه به زوج و فرد بودن و میزان بهره­برداری مجموعا به 24 جزء تقسیم­بندی شده است.

  جدول 6-7. طبقه‌بندی نواحی از نظر سرعت و دیلم

  سرعت میانگین

  سرعت حداکثر

  میانگین دیلم

  میانگین وزندار نامنظمی دیلم

  لرستان

  مشهد-سرخس

  لرستان

  آپرین-بهرام-ملکی

  اراک

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-رازی

  شمال غرب

  شمال شرق(زوج)

  شمال

  مراغه-صوفیان

  صوفیان-رازی

  لرستان

  مراغه-صوفیان

  جنوب

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(فرد)

  مشهد-سرخس

  شمال

  جنوب

  اراک

  صوفیان-رازی

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-گرمسار(فرد)

  هرمزگان

  جنوب

  مجموع

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  شمال غرب

  لرستان

  هرمزگان

  صوفیان-رازی

  خراسان(فرد)

  اراک

  اراک

  شمال غرب

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(فرد)

  شمال شرق(فرد)

  مجموع

  مجموع

  بادرود-چادرملو

  تهران-گرمسار(زوج)

  بادرود-چادرملو

  اصفهان

  شمال شرق(زوج)

  مجموع

  شمال شرق(فرد)

  تهران-کهندژ

  تهران-کهندژ

  شمال

  جنوب

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال غرب

  شمال شرق(زوج)

  یزد-کرمان

  شرق

  تهران-گرمسار(زوج)

  بادرود-چادرملو

  خراسان(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(فرد)

  اصفهان

  اصفهان

  هرمزگان

  تهران-محمدیه(زوج)

  یزد-کرمان

  شرق

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(زوج)

  شرق

  تهران-کهندژ

  خراسان(زوج)

  اصفهان

  مشهد-سرخس

  تهران-گرمسار(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  هرمزگان

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال شرق(فرد)

  شمال شرق(فرد)

  خراسان(زوج)

  مشهد-سرخس

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال

  بادرود-چادرملو

  شرق

  تهران-کهندژ

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

 

  سرعت میانگین در نواحی لرستان، اراک، صوفیان-جلفا، شمال، مراغه-صوفیان، مشهد-سرخس، صوفیان-رازی، جنوب، شمال غرب، خراسان (فرد) و آپرین-بهرام-ملکی پایینتر است.

  سرعت میانگین ناحیه تهران-محمدیه(زوج) از همه نواحی بالاتر است.

  سرعت حداکثر در نواحی مشهد-سرخس، صوفیان-جلفا، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، جنوب، شمال و آپرین-بهرام-ملکی پایینتر است.

  سرعت حداکثر ناحیه یزد-کرمان از همه نواحی بالاتر است.

  میانگین دیلم در نواحی لرستان، صوفیان-جلفا، شمال غرب، صوفیان-رازی، آپرین-بهرام-ملکی، جنوب، تهران-گرمسار(فرد)، مراغه-صوفیان، هرمزگان، اراک، شمال شرق(فرد)، تهران-گرمسار(زوج) بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی دیلم در نواحی آپرین-بهرام-ملکی، صوفیان-جلفا، شمال شرق(زوج)، لرستان، خراسان(فرد)، اراک، هرمزگان، مراغه-صوفیان، صوفیان-رازی، شمال غرب بالاتر است.

 

  جدول 6-8. طبقه‌بندی نواحی از نظر افتادگی و عرض خط

  میانگین افتادگی

  میانگین وزندار نامنظمی افتادگی

  میانگین عرض خط

  حداکثر عرض خط

  میانگین وزندار نامنظمی عرض خط

  شمال

  اراک

  لرستان

  مراغه-صوفیان

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  جنوب

  صوفیان-جلفا

  اراک

  صوفیان-جلفا

  اراک

  صوفیان-جلفا

  شمال غرب

  شمال غرب

  مراغه-صوفیان

  لرستان

  لرستان

  صوفیان-رازی

  لرستان

  اراک

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  مراغه-صوفیان

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-رازی

  جنوب

  شمال

  اراک

  اصفهان

  مشهد-سرخس

  آپرین-بهرام-ملکی

  مراغه-صوفیان

  شمال

  شمال

  شمال غرب

  مراغه-صوفیان

  تهران-گرمسار(فرد)

  مجموع

  صوفیان-رازی

  یزد-کرمان

  مشهد-سرخس

  آپرین-بهرام-ملکی

  یزد-کرمان

  مجموع

  شمال

  شرق

  مشهد-سرخس

  بادرود-چادرملو

  خراسان(فرد)

  اصفهان

  تهران-گرمسار(فرد)

  خراسان(فرد)

  اصفهان

  شمال شرق(فرد)

  مجموع

  شمال غرب

  مجموع

  تهران-گرمسار(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-گرمسار(زوج)

  مجموع

  تهران-کهندژ

  شرق

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(فرد)

  اصفهان

  هرمزگان

  شرق

  تهران-گرمسار(فرد)

  یزد-کرمان

  یزد-کرمان

  شمال شرق(فرد)

  هرمزگان

  تهران-کهندژ

  تهران-کهندژ

  شرق

  مشهد-سرخس

  بادرود-چادرملو

  هرمزگان

  اصفهان

  شمال شرق(فرد)

  خراسان(زوج)

  مشهد-سرخس

  بادرود-چادرملو

  شمال شرق(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(فرد)

  تهران-محمدیه(فرد)

  جنوب

  تهران-محمدیه(فرد)

  شمال غرب

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-کهندژ

  خراسان(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  خراسان(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال شرق(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  بادرود-چادرملو

  جنوب

  شمال شرق(زوج)

  شرق

  شمال شرق(زوج)

  خراسان(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  جنوب

  خراسان(زوج)

  بادرود-چادرملو

  شمال شرق(زوج)

  تهران-گرمسار(فرد)

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-محمدیه(زوج)

  هرمزگان

  هرمزگان

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

 

  میانگین افتادگی نواحی شمال، صوفیان-جلفا، اراک، لرستان، صوفیان-رازی، جنوب، آپرین-بهرام-ملکی، مراغه-صوفیان، مشهد-سرخس، شرق، تهران-گرمسار(فرد) و شمال غرب بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی افتادگی نواحی اراک، جنوب، صوفیان-جلفا، لرستان، صوفیان-رازی، شمال، مراغه-صوفیان، تهران-گرمسار(فرد)، آپرین-بهرام-ملکی، مشهد-سرخس و خراسان(فرد) بالاتر است.

  میانگین عرض خط در نواحی لرستان، صوفیان-جلفا، شمال غرب، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، اراک، شمال از میانگین کل شبکه بالاتر است.

  حداکثر عرض خط در نواحی مراغه-صوفیان، اراک، شمال غرب، لرستان، صوفیان-جلفا، اصفهان، شمال و صوفیان-رازی از میانگین کل شبکه بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی عرض خط در نواحی لرستان، صوفیان-جلفا، مراغه-صوفیان، اراک، صوفیان-رازی، مشهد-سرخس، شمال غرب، یزد-کرمان، شمال، اصفهان بالاتر است.

 

  جدول 6-9. طبقه‌بندی نواحی از نظر میانگین پیچش

  میانگین پیچش 3.2 متری

  میانگین پیچش 5 متری

  میانگین پیچش 10 متری

  جنوب

  شمال

  مشهد-سرخس

  تهران-گرمسار(فرد)

  لرستان

  شمال

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-گرمسار(فرد)

  لرستان

  شمال شرق(فرد)

  صوفیان-جلفا

  تهران-محمدیه(زوج)

  مراغه-صوفیان

  شمال شرق(فرد)

  شمال غرب

  شمال غرب

  شمال شرق(زوج)

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  شمال غرب

  مجموع

  مجموع

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(زوج)

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  خراسان(فرد)

  شمال

  اراک

  تهران-گرمسار(فرد)

  لرستان

  مراغه-صوفیان

  صوفیان-رازی

  شرق

  مجموع

  هرمزگان

  اصفهان

  جنوب

  جنوب

  اراک

  آپرین-بهرام-ملکی

  اصفهان

  تهران-محمدیه(زوج)

  مشهد-سرخس

  مراغه-صوفیان

  تهران-کهندژ

  اصفهان

  اراک

  هرمزگان

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(زوج)

  یزد-کرمان

  شمال شرق(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  بادرود-چادرملو

  یزد-کرمان

  آپرین-بهرام-ملکی

  یزد-کرمان

  تهران-کهندژ

  شرق

  مشهد-سرخس

  هرمزگان

  تهران-محمدیه(فرد)

  خراسان(زوج)

  شرق

  شمال شرق(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(فرد)

  بادرود-چادرملو

  خراسان(فرد)

  بادرود-چادرملو

  تهران-کهندژ

 

  میانگین پیچش 3.2 متری نواحی جنوب، تهران-گرمسار(فرد)، تهران-گرمسار(زوج)، شمال شرق (فرد)، مراغه-صوفیان، شمال غرب، صوفیان-جلفا بالاتر است.

  میانگین پیچش 5 متری نواحی شمال، لرستان، تهران-گرمسار(فرد)، صوفیان-جلفا، شمال شرق (فرد)، شمال شرق (زوج)، شمال غرب، تهران-گرمسار(زوج)، صوفیان-رازی، اراک، مراغه-صوفیان بالاتر است.

  میانگین پیچش 10 متری در نواحی مشهد-سرخس، شمال، لرستان، تهران-محمدیه (زوج)، شمال غرب، صوفیان-جلفا از میانگین پیچش 10 متری کل شبکه بالاتر است.

  جدول 6-10. طبقه‌بندی نواحی از نظر میانگین وزندار نامنظمی پیچش

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 3.2 متری

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 5 متری

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 10 متری

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  اراک

  شمال

  جنوب

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  اراک

  جنوب

  اراک

  شمال

  شمال

  جنوب

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  شرق

  اصفهان

  خراسان(فرد)

  یزد-کرمان

  مشهد-سرخس

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  مجموع

  مجموع

  یزد-کرمان

  تهران-گرمسار(فرد)

  اصفهان

  مجموع

  مشهد-سرخس

  مراغه-صوفیان

  شمال غرب

  اصفهان

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  شمال غرب

  شمال غرب

  تهران-کهندژ

  یزد-کرمان

  مشهد-سرخس

  شرق

  تهران-گرمسار(زوج)

  بادرود-چادرملو

  خراسان(فرد)

  شرق

  تهران-محمدیه(فرد)

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-محمدیه(فرد)

  خراسان(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  بادرود-چادرملو

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  تهران-کهندژ

  شمال شرق(فرد)

  شمال شرق(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  خراسان(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  خراسان(زوج)

  هرمزگان

  بادرود-چادرملو

  هرمزگان

  شمال شرق(زوج)

  هرمزگان

  شمال شرق(زوج)

 

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 3.2 متری در نواحی لرستان، صوفیان-جلفا، جنوب، اراک، شمال، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، اصفهان، مشهد-سرخس، تهران-گرمسار(فرد)، یزد-کرمان بالاتر است. نواحی تهران-محمدیه(زوج)، شمال شرق(فرد)، خراسان(زوج)، هرمزگان و شمال شرق(زوج) کمترین مقدار این پارامتر را دارند.

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 5 متری صوفیان-جلفا، اراک، لرستان، جنوب، شمال، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، خراسان(فرد)، آپرین-بهرام-ملکی بالاتر است. نواحی شمال شرق(زوج)، تهران-محمدیه(زوج)، بادرود-چادرملو و هرمزگان کمترین مقدار این پارامتر را دارا می‌باشند.

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 10 متری در نواحی لرستان، شمال، صوفیان-جلفا، اراک، جنوب، صوفیان-رازی، شرق، یزد-کرمان، تهران-گرمسار(فرد) بالاتر است. نواحی خراسان(زوج)، هرمزگان و شمال شرق(زوج) کمترین مقدار این پارامتر را دارا می‌باشند.

 

  جدول 6-11. طبقه‌بندی نواحی از نظر بربلندی

  میانگین بربلندی

  حداکثر بربلندی

  میانگین وزندار نامنظمی بربلندی

  شمال

  تهران-گرمسار(زوج)

  شمال

  لرستان

  هرمزگان

  لرستان

  صوفیان-جلفا

  شمال

  صوفیان-جلفا

  شمال غرب

  اصفهان

  شمال غرب

  صوفیان-رازی

  شمال غرب

  اراک

  مراغه-صوفیان

  شرق

  مراغه-صوفیان

  مشهد-سرخس

  شمال شرق(فرد)

  صوفیان-رازی

  اراک

  تهران-کهندژ

  مجموع

  هرمزگان

  لرستان

  اصفهان

  مجموع

  شمال شرق(زوج)

  جنوب

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(زوج)

  آپرین-بهرام-ملکی

  شمال شرق(فرد)

  مراغه-صوفیان

  تهران-گرمسار(زوج)

  اصفهان

  خراسان(فرد)

  مشهد-سرخس

  شمال شرق(زوج)

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  شرق

  مشهد-سرخس

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(زوج)

  اراک

  شمال شرق(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  صوفیان-جلفا

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

  صوفیان-رازی

  شرق

  جنوب

  یزد-کرمان

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  بادرود-چادرملو

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  شمال شرق(فرد)

  بادرود-چادرملو

  مجموع

  تهران-کهندژ

  خراسان(فرد)

  جنوب

  خراسان(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(فرد)

  هرمزگان

  خراسان(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  بادرود-چادرملو

 

  میانگین بربلندی در نواحی شمال، لرستان، صوفیان-جلفا، شمال غرب، صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، مشهد-سرخس، اراک و هرمزگان بالاتر است. نواحی بادرود-چادرملو، خراسان(فرد)، یزد-کرمان و خراسان(زوج) کمترین مقدار این پارامتر را دارا می‌باشند.

  حداکثر بربلندی در نواحی تهران-گرمسار(زوج)، هرمزگان، شمال، اصفهان، شمال غرب، شرق، شمال شرق(فرد)، تهران-کهندژ، لرستان، شمال شرق(زوج)، خراسان(زوج)، مراغه-صوفیان، خراسان(فرد)، تهران-گرمسار(فرد)، مشهد-سرخس، اراک، صوفیان-جلفا، صوفیان-رازی، یزد-کرمان، بادرود-چادرملو، آپرین-بهرام-ملکی بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی بربلندی در نواحی شمال، لرستان، صوفیان-جلفا، شمال غرب، اراک، مراغه-صوفیان، صوفیان-رازی از میانگین وزندار نامنظمی کل شبکه بالاتر است. نواحی خراسان(زوج)، هرمزگان و بادرود-چادرملو کمترین مقدار این پارامتر را دارا می‌باشند.

 

  جدول 6-12 (الف). طبقه‌بندی نواحی از نظر میانگین شتاب

  میانگین شتاب جانبی

  میانگین شتاب قائم

  میانگین شتاب طولی

  میانگین برآیند شتاب

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  صوفیان-رازی

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  مراغه-صوفیان

  بادرود-چادرملو

  بادرود-چادرملو

  بادرود-چادرملو

  بادرود-چادرملو

  مجموع

  مجموع

  مجموع

  مجموع

  شمال

  شمال شرق(فرد)

  لرستان

  جنوب

  شمال شرق(فرد)

  لرستان

  شمال شرق(فرد)

  اراک

  لرستان

  اصفهان

  صوفیان-جلفا

  شمال شرق(فرد)

  شمال غرب

  هرمزگان

  شمال

  صوفیان-جلفا

  صوفیان-جلفا

  اراک

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال

  هرمزگان

  مشهد-سرخس

  مشهد-سرخس

  تهران-گرمسار(فرد)

  اصفهان

  شرق

  اراک

  آپرین-بهرام-ملکی

  مشهد-سرخس

  خراسان(زوج)

  شرق

  خراسان(فرد)

  اراک

  خراسان(فرد)

  تهران-گرمسار(زوج)

  لرستان

  یزد-کرمان

  یزد-کرمان

  هرمزگان

  یزد-کرمان

  شرق

  تهران-محمدیه(زوج)

  خراسان(فرد)

  اصفهان

  تهران-محمدیه(فرد)

  صوفیان-جلفا

  خراسان(زوج)

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  جنوب

  اصفهان

  شرق

  خراسان(فرد)

  تهران-محمدیه(فرد)

  شمال غرب

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-گرمسار(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  مشهد-سرخس

  خراسان(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  یزد-کرمان

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-محمدیه(زوج)

  تهران-کهندژ

  جنوب

  تهران-محمدیه(زوج)

  جنوب

  شمال

  تهران-کهندژ

  شمال شرق(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-گرمسار(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  شمال غرب

  شمال شرق(زوج)

  شمال غرب

  تهران-محمدیه(فرد)

  هرمزگان

  تهران-کهندژ

  آپرین-بهرام-ملکی

  آپرین-بهرام-ملکی

  خراسان(زوج)

 

  میانگین شتاب جانبی نواحی صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، بادرود-چادرملو بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی تهران-گرمسار(زوج)، شمال شرق(زوج) و تهران-کهندژ کمترین مقدار میانگین شتاب جانبی را دارند.

  میانگین شتاب قائم نواحی صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان و بادرود-چادرملو بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی تهران-گرمسار(زوج)، شمال غرب و آپرین-بهرام-ملکی کمترین مقدار میانگین شتاب قائم را دارند.

  میانگین شتاب طولی نواحی صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، بادرود-چادرملو بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی شمال-شرق(زوج)، تهران-محمدیه(فرد) و آپرین-بهرام-ملکی کمترین مقدار میانگین شتاب طولی را دارند.

  میانگین برآیند شتاب نواحی صوفیان-رازی، مراغه-صوفیان، بادرود-چادرملو بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی شمال غرب، هرمزگان و خراسان(زوج) کمترین مقدار میانگین برآیند شتاب را دارند.

  جدول 6-12 (ب). طبقه‌بندی نواحی از نظر میانگین وزندار نامنظمی شتاب

  میانگین وزندارنامنظمی شتاب جانبی

  میانگین وزندارنامنظمی شتاب قائم

  میانگین وزندارنامنظمی برآیند شتاب

  صوفیان-جلفا

  اراک

  اراک

  شمال

  جنوب

  صوفیان-جلفا

  آپرین-بهرام-ملکی

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال

  یزد-کرمان

  صوفیان-رازی

  جنوب

  جنوب

  صوفیان-جلفا

  مراغه-صوفیان

  اراک

  مراغه-صوفیان

  آپرین-بهرام-ملکی

  صوفیان-رازی

  آپرین-بهرام-ملکی

  صوفیان-رازی

  تهران-گرمسار(فرد)

  شمال

  تهران-گرمسار(فرد)

  شرق

  تهران-کهندژ

  یزد-کرمان

  مراغه-صوفیان

  خراسان(فرد)

  شرق

  مجموع

  تهران-محمدیه(فرد)

  مجموع

  تهران-گرمسار(زوج)

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(فرد)

  اصفهان

  شمال شرق(فرد)

  تهران-کهندژ

  شمال غرب

  یزد-کرمان

  خراسان(فرد)

  لرستان

  تهران-گرمسار(زوج)

  لرستان

  شمال شرق(فرد)

  مجموع

  اصفهان

  مشهد-سرخس

  لرستان

  تهران-گرمسار(زوج)

  خراسان(فرد)

  شرق

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  مشهد-سرخس

  تهران-محمدیه(فرد)

  تهران-کهندژ

  اصفهان

  بادرود-چادرملو

  تهران-محمدیه(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  مشهد-سرخس

  بادرود-چادرملو

  بادرود-چادرملو

  شمال غرب

  هرمزگان

  خراسان(زوج)

  شمال شرق(زوج)

  تهران-محمدیه(فرد)

  شمال غرب

  خراسان(زوج)

  خراسان(زوج)

  هرمزگان

  هرمزگان

 

  میانگین وزندار نامنظمی شتاب جانبی نواحی صوفیان-جلفا، شمال، آپرین-بهرام-ملکی، یزد-کرمان، جنوب، اراک، صوفیان-رازی، تهران-گرمسار(فرد)، شرق، مراغه-صوفیان بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی هرمزگان، تهران-محمدیه(فرد) و خراسان(زوج) کمترین مقدار میانگین وزندار نامنظمی شتاب جانبی را دارند.

  میانگین وزندار نامنظمی شتاب قائم نواحی اراک، جنوب، تهران-گرمسار(فرد)، صوفیان-رازی، صوفیان-جلفا، مراغه-صوفیان، آپرین-بهرام-ملکی، شمال، تهران-کهندژ، خراسان(فرد)، تهران-محمدیه(فرد)، تهران-محمدیه(زوج)، شمال شرق(فرد)، یزد-کرمان و تهران-گرمسار(زوج) بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی خراسان(زوج)، شمال غرب و هرمزگان کمترین مقدار میانگین وزندار نامنظمی شتاب قائم را دارند.

  میانگین وزندار نامنظمی برآیند شتاب در نواحی اراک، صوفیان-جلفا، شمال، جنوب، مراغه-صوفیان، آپرین-بهرام-ملکی، صوفیان-رازی، تهران-گرمسار(فرد)، یزد-کرمان و شرق بالاتر از میانگین وزندار نامنظمی برآیند کل شبکه بالاتر از میانگین کل شبکه است. نواحی شمال شرق(زوج)، خراسان(زوج) و هرمزگان کمترین مقدار میانگین وزندار نامنظمی برآیند شتاب را دارند.

دفعات مشاهده: 5046 بار   |   دفعات چاپ: 1385 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 114 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.23 seconds with 59 queries by YEKTAWEB 4657