[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
اخبار ::
کمک آموزشی::
آموزش::
پژوهش::
معرفی افراد::
دانشجویان::
امکانات::
تسهیلات پایگاه::
::
هشتمین کنفرانس بین المللی
..
تالار افتخارات

AWT IMAGE

..
دفاعیه‌ها

AWT IMAGE

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
بازدید علمی

گزارش‌های بازدید دانشکده

..
منشور اخلاقی

AWT IMAGE

..
:: جنوبشرق ::

  ناحیه جنوب شرق

 این ناحیه هم جوار ادارات کل راه‌آهن اصفهان، هرمزگان و شرق می‌باشد. مرز آن با هرمزگان ایستگاه بافق، با اداره کل اصفهان ایستگاههای موغار و میبد و با ناحیه شرق ایستگاههای بافق و چادر ملو می‌باشد. این ناحیه شامل پنجاه ایستگاه می‌باشد که خطوط ریلی تحت پوشش آن به لحاظ تقسیمات کشوری شامل بخشهایی از استانهای یزد، اصفهان و کرمان می‌باشد. مرکز اداره کل این ناحیه در شهر یزد می‌باشد. طول خطوط اصلی تحت پوشش آن 1091 کیلومتر با احتساب خط بم- کرمان بوده و شامل 8 خط فرعی، صنعتی و تجاری می‌باشد. کرمان، بافق، یزد، میبد، اردکان، نائین و زواره از جمله شهرهای مهم واقع در مسیر خطوط تحت پوشش این ناحیه می‌باشند. مراکز صنعتی و عمده بار در این ناحیه عبارتند از: معادن سنگ آهن چغارت و چادر ملو، معدن سرب و روی، فولاد میبد، فولاد آلیاژی، شهرکهای صنعتی یزد و بافق، کارخانه سیمان، شرکت لاستیک بارز و...

 

  جدول 1-10. نرخ نسبی زوال در بلاک­های ناحیه جنوب­شرق

  اداره کل

  بلاک

  نرخ نسبی زوال

  بلاک

  نرخ نسبی زوال

  فرد

  زوج

  فرد

  زوج

  جنوب‌شرق

  بادرود - زواره

  1.32

 

  چاه خاور - طبرکوه

  2.04

 

  زواره - سنگی

  1.33

 

  طبرکوه - مهرداد

  2.02

 

  سنگی - نایین

  1.34

 

  مهرداد - بهرام گور

  2.02

 

  نایین - سیاه کوه

  1.34

 

  بهرام گور - بافق

  1.94

 

  سیاه کوه - اردکان

  1.31

 

  بافق - مانی

  1.55

 

  اردکان - میبد

  1.42

 

  مانی - سیریز

  1.57

 

  میبد - شمسی

  1.94

 

  سیریز - گل زرد

  1.63

 

  شمسی - نظرآباد

  1.95

 

  گل زرد - زرند

  1.56

 

  نظرآباد - یزد

  2.03

 

  زرند - کرمان

  1.55

 

  یزد - یزدگرد

  1.95

 

  اردکان - زرین

  2.17

 

  یزدگرد - رخش

  1.91

 

  زرین - نی باد

  2.17

 

  رخش - چاه خاور

  2.04

 

  نی باد - چادرملو

  2.27

 

 

  جدول 6-36. قطعه‌بندی ناحیه جنوب شرق

  موقعیت

  تاریخ

  کیلومترابتدا

  کیلومترانتها

  طول(کیلومتر)

  شماره قطعه

  badrod_chadarmaloo

  841102

  0

  18

  18

  1

  badrod_chadarmaloo

  841102

  18

  80

  62

  2

  badrod_chadarmaloo

  841102

  80

  126

  46

  3

  badrod_chadarmaloo

  841102

  126

  199

  73

  4

  badrod_chadarmaloo

  841102

  343

  393

  50

  5

  badrod_chadarmaloo

  841102

  393

  440

  47

  6

  badrod_chadarmaloo

  841102

  440

  490

  50

  7

  badrod_chadarmaloo

  841102

  490

  540

  50

  8

  badrod_chadarmaloo

  841102

  540

  582

  42

  9

  badrod_chadarmaloo

  841102

  582

  597

  15

  10

  badrod_chadarmaloo

  841102

  693

  706

  13

  11

  badrod_chadarmaloo

  841102

  706

  730

  24

  12

  badrod_chadarmaloo

  841102

  730

  752

  22

  13

  yazdkerman

  840530

  342

  393

  51

  101

  yazdkerman

  840530

  393

  440

  47

  102

  yazdkerman

  840530

  440

  490

  50

  103

  yazdkerman

  840530

  490

  540

  50

  104

  yazdkerman

  840530

  540

  582

  42

  105

  yazdkerman

  840530

  582

  597

  15

  106

  yazdkerman

  840530

  597

  730

  133

  107

  yazdkerman

  840530

  730

  752

  22

  108

  yazdkerman

  841109

  752

  768

  16

  109

  yazdkerman

  841109

  768

  780

  12

  110

  yazdkerman

  841109

  780

  801

  21

  111

  yazdkerman

  841109

  801

  818

  17

  112

  yazdkerman

  841109

  818

  834

  16

  113

  yazdkerman

  841109

  834

  853

  19

  114

  yazdkerman

  841109

  853

  870

  17

  115

  yazdkerman

  841109

  870

  919

  49

  116

  yazdkerman

  841109

  919

  954

  35

  117

  yazdkerman

  841109

  954

  991

  37

  118

  yazdkerman

  841109

  991

  1027

  36

  119

  yazdkerman

  841109

  1027

  1105

  78

  120

  yazdkerman

  841109

  1105

  1206

  101

  121

  yazdkerman

  841109

  1206

  1329

  123

  122

  مطابق این جدول قطعه شماره 122 با طول 123 متر بیشترین طول، قطعه شماره 110 با طول 12 متر کمترین طول را دارند.

 

  مطابق جدول 6-37 داریم:

  طول پلهای بزرگ ناحیه جنوب شرق، مخصوصا قطعه 102 بسیار زیاد است.

  ناحیه جنوب شرق، تونل ندارد.

  در قطعات 105و13و118و119و10 خروج از خط اتفاق افتاده است.

  سرعت متوسط در قطعات 101و5و102 بالاتر و در 117و116 کمتر است.

  جدول 6-37. وضعیت قطعات ناحیه جنوب شرق از نظر طول پل، تونل و خروج از خط، سرعت و میانگین پارامترهای هندسی

  میانگین پیچش 10

  متری

  میانگین پیچش 5

  متری

  میانگین پیچش3.2

  متری

  میانگین بربلندی

  میانگین افتادگی

  میانگین عرض خط

  سرعت حداکثر

  سرعت متوسط

  طول خروج از خط

  طول تونل

  طول پل بزرگ

  112

  ALL

  ALL

  9

  117

  104

  117

  117

  105

 

  5

  113

  113

  6

  113

  116

  113

  116

  116

  13

 

  110

  114

  112

  5

  112

  118

  112

  111

  111

  -

 

  1

  12

  117

  7

  111

  122

  106

  113

  113

  118

 

  10

  ALL

  111

  122

  ALL

  119

  122

  118

  118

  119

 

  9

  115

  114

  8

  10

  ALL

  7

  114

  114

  10

 

  11

  106

  116

  121

  3

  121

  5

  109

  115

 

 

  109

  111

  118

  JSH

  118

  115

  121

  115

  109

 

 

  12

  108

  108

  113

  114

  113

  6

  112

  13

 

 

  111

  105

  121

  108

  106

  120

  ALL

  119

  ALL

 

 

  8

  7

  115

  3

  8

  106

  3

  120

  119

 

 

  13

  JSH

  122

  106

  115

  10

  8

  110

  112

 

 

  115

  109

  106

  107

  4

  JSH

  1

  13

  3

 

 

  7

  6

  5

  101

  121

  11

  105

  10

  110

 

 

  121

  102

  JSH

  102

  108

  109

  103

  3

  120

 

 

  106

  1

  3

  104

  13

  112

  JSH

  106

  10

 

 

  119

  5

  119

  117

  JSH

  111

  4

  11

  11

 

 

  6

  107

  7

  103

  1

  108

  111

  108

  106

 

 

  112

  101

  6

  114

  122

  114

  12

  2

  JSH

 

 

  3

  104

  107

  111

  117

  110

  2

  12

  121

 

 

  118

  11

  109

  112

  119

  107

  10

  4

  108

 

 

  107

  119

  10

  105

  2

  13

  13

  9

  2

 

 

  4

  3

  13

  115

  116

  12

  116

  6

  1

 

 

  113

  122

  4

  116

  120

  3

  120

  105

  4

 

 

  114

  121

  12

  118

  12

  4

  118

  121

  12

 

 

  108

  10

  110

  109

  11

  2

  9

  107

  122

 

 

  2

  13

  11

  4

  6

  7

  114

  101

  107

 

 

  105

  118

  120

  2

  109

  8

  117

  102

  7

 

 

  104

  9

  103

  119

  7

  6

  115

  5

  8

 

 

  117

  120

  2

  13

  5

  103

  109

  103

  6

 

 

  120

  103

  101

  10

  107

  5

  119

  7

  105

 

 

  122

  110

  102

  12

  110

  1

  110

  8

  9

 

 

  103

  117

  1

  11

  103

  104

  11

  1

  104

 

 

  116

  4

  8

  120

  102

  9

  108

  104

  103

 

 

  101

  116

  104

  110

  104

  105

  101

  122

  101

 

 

  102

  8

  105

  1

  105

  102

  107

  ALL

  5

 

 

 

  2

  9

  9

  101

  101

  102

 

  102

 

 

 

  حداکثرسرعت در قطعه 117 از همه کمتر و در 122 از همه بالاتر است.

  میانگین افتادگی در قطعات 116و117و118بالاتر است.

  میانگین عرض خط در قطعات 104و113و112و 106 بالاتر است.

  میانگین بربلندی در قطعات 9و113و112و111بالاتر است.

  میانگین پیچش 3.2 متری در قطعات 5 الی 7 بالاتر است. لکن از میانگین شبکه کمتر است.

  میانگین پیچش 5 متری در قطعات 111 الی 118بالاتر است. لکن از میانگین شبکه کمتر است.

  میانگین پیچش 10 متری در قطعات 112 الی 114 خیلی بالاتر است.

 

  جدول 6-38. وضعیت قطعات ناحیه جنوب شرق از نظر میانگین وزندار نامنظمی

  میانگین وزندار نامنظمی برآیند

  شتاب

  میانگین وزندار نامنظمی شتاب قائم

  میانگین وزندار نامنظمی شتاب جانبی

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش10 متری

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 5 متری

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش3.2 متری

  میانگین وزندار

  نامنظمی بربلندی

  میانگین وزندار

  نامنظمی عرض خط

  میانگین وزندار

  نامنظمی

  دیلم

  میانگین وزندار

  نامنظمی افتادگی

  میانگین دیلم

  112

  116

  111

  117

  117

  116

  109

  113

  109

  117

  113

  111

  117

  112

  116

  116

  117

  113

  112

  116

  116

  112

  120

  120

  113

  118

  107

  107

  ALL

  111

  2

  118

  3

  107

  118

  107

  120

  109

  118

  114

  109

  118

  11

  ALL

  116

  107

  118

  107

  118

  109

  111

  118

  119

  120

  10

  118

  101

  12

  12

  ALL

  120

  119

  107

  5

  107

  111

  10

  ALL

  108

  109

  120

  111

  117

  114

  7

  ALL

  2

  113

  12

  120

  119

  12

  12

  107

  105

  11

  119

  5

  106

  5

  115

  11

  11

  11

  116

  119

  120

  115

  118

  117

  2

  114

  111

  111

  108

  112

  103

  110

  109

  9

  122

  JSH

  122

  115

  110

  113

  12

  116

  9

  JSH

  114

  115

  4

  121

  113

  115

  ALL

  118

  104

  117

  113

  119

  12

  119

  119

  110

  113

  110

  JSH

  ALL

  6

  111

  6

  JSH

  111

  10

  122

  JSH

  115

  115

  JSH

  8

  122

  121

  119

  113

  JSH

  ALL

  108

  JSH

  110

  8

  ALL

  121

  7

  121

  103

  106

  112

  119

  112

  11

  110

  13

  110

  106

  114

  104

  104

  114

  112

  114

  3

  108

  JSH

  12

  1

  108

  115

  ALL

  JSH

  114

  119

  122

  115

  4

  108

  115

  ALL

  10

  103

  13

  13

  13

  108

  7

  112

  112

  13

  4

  7

  116

  108

  103

  101

  121

  9

  12

  10

  JSH

  8

  102

  4

  121

  101

  103

  106

  11

  3

  7

  116

  104

  106

  13

  7

  122

  104

  120

  106

  111

  13

  122

  103

  122

  7

  5

  7

  7

  13

  120

  107

  5

  4

  3

  108

  3

  10

  104

  106

  10

  117

  113

  3

  109

  7

  11

  109

  6

  3

  4

  101

  13

  114

  2

  108

  5

  121

  101

  8

  121

  2

  103

  101

  121

  114

  11

  101

  3

  102

  9

  4

  3

  102

  12

  115

  106

  120

  2

  6

  5

  104

  106

  5

  104

  10

  10

  6

  117

  102

  112

  105

  4

  2

  102

  7

  102

  122

  8

  8

  6

  1

  6

  101

  5

  122

  4

  5

  108

  4

  110

  13

  109

  117

  103

  102

  121

  2

  2

  1

  9

  12

  11

  110

  110

  3

  6

  105

  6

  6

  101

  101

  107

  109

  8

  2

  2

  10

  10

  5

  121

  105

  103

  105

  9

  13

  8

  106

  105

  6

  105

  1

  103

  105

  101

  105

  105

  11

  102

  8

  8

  8

  122

  104

  104

  104

  110

  114

  1

  105

  9

  9

  1

  3

  106

  102

  102

  1

  9

  9

  1

  1

  1

  9

  4

  102

  1

  103

  میانگین دیلم در قطعات 112و113و3 بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی افتادگی در قطعات 116و117 بسیار بالاتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی عرض خط در قطعات 111و112و113 از همه بیشتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی بربلندی در قطعات 109و113 از همه بیشتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 3.2 متری در قطعات116و117و107 بیشتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 5 متری در قطعات116و117 بیشتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی پیچش 10 متری در قطعات116و117 خیلی بیشتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی شتاب جانبی در قطعات111و112و113 بیشتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی شتاب قائم در قطعات 116و117 بسیار بیشتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی برآیند شتاب در قطعات 111 و 112 بیشتر است.

  میانگین وزندار نامنظمی دیلم در قطعه 109 بیشتر است.

 

  جدول 6-39. وضعیت سانحه خیزی قطعات ناحیه جنوب شرق (قطعات 1-13 و 109-122)

  کیلومترابتدا

  کیلومتر انتها

  شماره قطعه

  عدم ایمنی

  عدم راحتی سفر

  شاخص سانحه کل

 

 

  max

  1.78

  1.51

  2.61

  870

  919

  116

  -0.12

  -0.09

  -0.21

  919

  954

  117

  -0.07

  -0.29

  -0.36

  954

  991

  118

  -1.09

  0.04

  -1.05

  780

  801

  111

  -1.44

  0.16

  -1.28

  818

  834

  113

  -1.55

  -0.13

  -1.68

  1027

  1105

  120

  -1.78

  0.03

  -1.75

  801

  818

  112

  -2.17

  0.00

  -2.17

  991

  1027

  119

  -1.80

  -0.48

  -2.28

  752

  768

  109

  -1.26

  -1.04

  -2.30

 

 

  ALL

  -1.72

  -0.64

  -2.36

  853

  870

  115

  -2.06

  -0.39

  -2.45

  834

  853

  114

  -2.14

  -0.57

  -2.71

  706

  730

  12

  -2.54

  -0.36

  -2.90

  693

  706

  11

  -1.92

  -1.26

  -3.18

  768

  780

  110

  -2.25

  -1.27

  -3.51

  730

  752

  13

  -2.50

  -1.04

  -3.54

  582

  597

  10

  -3.24

  -0.41

  -3.65

  1105

  1206

  121

  -3.34

  -0.60

  -3.94

  80

  126

  3

  -3.23

  -0.93

  -4.17

  1206

  1329

  122

  -3.67

  -0.53

  -4.19

  18

  80

  2

  -3.64

  -1.18

  -4.82

  440

  490

  7

  -3.69

  -1.15

  -4.83

  126

  199

  4

  -4.00

  -0.86

  -4.86

  343

  393

  5

  -4.13

  -1.31

  -5.45

  490

  540

  8

  -4.34

  -1.45

  -5.79

  393

  440

  6

  -4.30

  -1.50

  -5.80

  0

  18

  1

  -4.68

  -1.59

  -6.27

  540

  582

  9

  -4.55

  -1.98

  -6.53

 

 

  min

  -5.43

  -2.49

  -7.90

دفعات مشاهده: 4368 بار   |   دفعات چاپ: 1323 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 83 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد. استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 59 queries by YEKTAWEB 4657