برنامه زمانبندی ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۳
| تاریخ ارسال: 1403/6/10 |
قابل توجه پذیرفتهشدگان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ پردیس دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت ایران
ضمن عرض تبریک قبولی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه و با آرزوی موفقیت به اطلاع میرساند ثبتنام ورودیهای کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ (از ساعت ۱۰ صبح) لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ به صورت غیر حضوری از طریق سیستم گلستان انجام میگیرد.
پذیرفتهشدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات به سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iust.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm
مراجعه نمایند. برای ورود به سامانه گلستان، نام کاربری (شماره داوطلبی u۰۳۱) و رمز ورود (کدملی) میباشد.
مثال: شماره داوطلبی: ۱۳۴۵۶۷ --> نام کاربری:u۰۳۱۱۳۴۵۶۷
تصویر مدارک لازم جهت بارگذاری:
۱- مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. گواهی معدل با ذکر تاریخ فارغالتحصیلی و یا نامه ابطال معافیت تحصیلی هم قابل قبول است.
تبصره ۱: پذیرفتهشدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند باید مدرک کاردانی خود را هم بارگذاری کنند.
تبصره ۲: تحویل اصل مدرک کارشناسی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات) پذیرفتهشدگان دوره روزانه و تصویر برابر اصل شده مدرک کارشناسی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات) پذیرفتهشدگان دوره نوبتدوم حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۳۰ به آموزش پردیس دانشگاهی - سرکار خانم عبدالهی الزامی است. پذیرفتهشدگان واحدهای نور و دماوند مدرک مذکور را به آموزش واحد مربوطه ارسال کنند.
۲- شناسنامه از تمامی صفحات آن.
۳- کارت ملی (پشت و رو).
۴- عکس پرسنلی.
۵- پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت میباشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی فورا (حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۱) از طریق سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir در منوی وظیفه عمومی، درخواست معافیت تحصیلی داخلی (مقطع تحصیلی "فوق لیسانس غیرپزشکی ناپیوسته" (کد ۴۰)) ثبت نمایند.
۶- در مورد پذیرفتهشدگانی که در حین خدمت سربازی میباشند، پس از بار گذاری مدارک فوق در سیستم گلستان، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و در منوی وظیفه عمومی، درخواست معافیت تحصیلی داخلی (مقطع تحصیلی "فوق لیسانس غیرپزشکی ناپیوسته" (کد ۴۰)) ثبت نمایند. نکته ۱: زمانی میتوان در سامانه سخا درخواست معافیت تحصیلی ثبت نمود که از مقطع قبلی فارغالتحصیل شده و اتمام معافیت توسط دانشگاه مقطع قبلی در سامانه سخا ثبت شده باشد. نکته ۲: تایید درخواست معافیت تحصیلی پس از ثبتنام و پذیرش نهایی دانشگاه و به مرور انجام میشود و به دلیل حجم زیاد درخواستها ممکن است زمانبر باشد.
۷- دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و یا هر گونه کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...)، باید از طریق سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir وارد منوی "وظیفه عمومی" و سپس "درخواست برخط اصالت سنجی کارت" شده و درخواست اصالت سنجی کارت نمایند. پس از پرداخت هزینه ثبت درخواست، فایل نتیجه درخواست را در قالب PDF دریافت و با قید شماره دانشجویی یا شماره ملی به آدرس ایمیل pgaiust.ac.ir ارسال نمایند.
جهت مشاهده اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت درخواست برخط اصالت سنجی کارت اینجا را کلیک نمایید. نکته مهم: در ثبت انواع درخواست در سامانه سخا، اعداد باید بهصورت انگلیسی وارد شود. تبصره مهم بندهای ۵، ۶و ۷: در صورت عدم اقدام برای دریافت معافیت تحصیلی، عواقب آن به عهده دانشجو می باشد و از ثبت نام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳ جلوگیری خواهد آمد.
۸- پذیرفتهشدگان میبایست مبلغ ۲۳۹.۸۰۰.۰۰۰ ریال (دویست و سی و نه میلیون و هشتصد هزار ریال) مجموع شهریه ثابت و شهریه متغییر ۹ واحد نظری را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت نمایند؛ در غیر اینصورت ثبتنام آنان انجام نخواهد گرفت. (جدول شهریه سال ۱۴۰۳) تحویل مدارک:
الف- تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی (دانشجویانی که دانشگاههای مقطع قبلی آنان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد) از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.info/inquiry با وارد کردن کد صحت. چنانچه کد صحت در مدارک تحصیلی ثبت نشده باشد باید به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی خود مراجعه کنند.
تبصره ۱: دانشآموختگان دانشگاههای امام حسین (ع)، صنعتی مالک اشتر، افسری امام علی (ع) و شهید ستاری از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ جهت دریافت نامه برای اخذ تاییدیه تحصیلی به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.
تبصره ۲: دانشآموختگان دانشگاههای آزاد اسلامی پس از دریافت دانشنامه به سایت مربوط به استعلام تاییدیه تحصیلی به آدرس https://estelam.iau.ir جهت دریافت تاییدیه تحصیلی مراجعه نمایند.
ب- تصویر گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع قبلی برابر اصل شده (فقط دانشجویان نوبتدوم)
ج- دانشجویانی که دارای مدرک دانشنامه میباشند. تصویر ریز نمرات خود را برابر اصل کرده و آن را همراه با دانشنامه تحویل نمایند.
د- کلیه دانشجویان موظف میباشند تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۳۰ مدارک فوق را به صورت حضوری به تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند، در غیر اینصورت از ثبتنام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳ جلوگیری بعمل خواهد آمد.
۹- انتخاب واحد درسی پذیرفتهشدگان از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ لغایت ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ از طریق سامانه گلستان https://golestan.iust.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm انجام میشود. برای اطلاع از واحدهای درسی مصوب گروه مربوطه به وبگاه دانشکده خود مراجعه نمایید.
۱۰- شروع کلاسها در نیمسال اول از روز شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ میباشد. تذکر مهم:
چنانچه هر زمان مشخص شود که دانشجو حقایقی را عمدا یا سهوا در زمان ثبت نام غیر حضوری (مانند داشتن مغایرت معدل، عدم فارغ التحصیلی در مقطع قبلی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱، غیبت نظام وظیفه، عدم ترخیص از خدمت سربازی و ...) کتمان نموده، در هر مرحله از زمان تحصیل که باشد، قبولی وی لغو خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب میگردد.
با آرزوی موفقیت
آموزش پردیس دانشگاهی