[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
ریاست پردیس::
معاونت آموزشی::
معاونت پژوهش و بین الملل::
معاونت اداری و مالی::
سرپرستی دانشجویان بین المللی::
مدیریت فرهنگی::
گروه های آموزشی::
اخبار و اطلاعیه ها::
آلبوم تصاویر::
فرمها و دستور العمل ها::
ارتباط با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
آخرین مطالب بخش
:: اطلاعات تماس کارشناسان گروههای آموزشی همکار در پردیس دانشگاهی
:: قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲
..
ارتباط با مسئولان دانشکده ها

AWT IMAGE

..
نحوه نگارش پایان نامه

AWT IMAGE

..
راهنمای ثبت درخواست
..
شرایط پذیرش

AWT IMAGE

..
اطلاعات آموزشی (گلستان)

AWT IMAGE


..
آزمونهای برگزار شده
..
نمره زبان آزمون جامع
..
:: قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ ::
 | تاریخ ارسال: 1402/6/13 | 
اطلاعیه برنامه زمانبندی ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ پردیس دانشگاهی
ضمن عرض تبریک قبولی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه و با آرزوی موفقیت به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام ورودی‌های کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ به صورت غیر حضوری از طریق سیستم گلستان انجام می‌گیرد.
 پذیرفته‌شدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات به سامانه گلستان golestan.iust.ac.ir مراجعه نمایند. برای ورود به سامانه گلستان، نام کاربری (شماره داوطلبی u۰۲۱) و رمز ورود (کدملی) می‌‏باشد.
مثال: شماره داوطلبی: ۱۳۴۵۶۷ --> نام کاربری: u۰۲۱۱۳۴۵۶۷ 
تصویر مدارک لازم جهت بارگذاری:
۱- مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. گواهی معدل با ذکر تاریخ فارغ‌التحصیلی و یا نامه ابطال معافیت تحصیلی نیز قابل قبول است.
تبصره ۱: پذیرفته‌شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند باید مدرک کاردانی خود را هم بارگذاری کنند.
تبصره ۲: تحویل اصل مدرک کارشناسی (گواهینامه موقت پایان تحصیلات) پذیرفته‌شدگان به آموزش پردیس دانشگاهی  الزامی است. اصل مدرک پس از رویت عودت داده میشود.
۲- شناسنامه از تمامی صفحات آن.
۳- کارت ملی (پشت و رو).
۴- عکس پرسنلی.
۵- پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می‌باشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی (حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱) از طریق سامانه سخا به آدرس  https://sakha.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت نمایند. توجه شود در ثبت معافیت تحصیلی، مقطع تحصیلی حتما "فوق لیسانس غیر پزشکی ناپیوسته" (کد ۴۰) انتخاب گردد.
۸- در مورد پذیرفته‌شدگانی که در حین خدمت سربازی می‌باشند، پس از بار گذاری مدارک فوق در سیستم گلستان، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت نمایند. توجه شود در ثبت معافیت تحصیلی، مقطع تحصیلی حتما "فوق لیسانس غیر پزشکی ناپیوسته" (کد ۴۰) انتخاب گردد.
۹- دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و یا هر گونه کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...)، باید به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه نموده و استعلام اصالت کارت اخذ کرده و به همراه مدارک خواسته شده در سامانه گلستان بارگذاری نمایند. لازم به ذکر است اصل نامه استعلام نیز باید تحویل اداره پذیرش تحصیلات تکمیلی دانشگاه گردد. 
تبصره مهم بندهای ۷ و ۸: در صورت عدم اقدام برای دریافت معافیت تحصیلی، عواقب آن به عهده دانشجو می باشد و از ثبت‌نام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ جلوگیری خواهد آمد.
۱۰- پذیرفته‌شدگان  میبایست مبلغ ۱۷۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال  معادل یکصد و هفتاد و یک میلیون ریال وجه شهریه خود را (مطابق وبگاه bcu.iust.ac.ir) در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت نمایند؛ در غیر اینصورت ثبت‌نام آنان انجام نخواهد گرفت.  ( بابت شهریه ثابت و شهریه متغییر ۹ واحد نظری)

لینک شهریه های مصوب ۱۴۰۲


تحویل مدارک: 
الف- تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی (دانشجویانی که دانشگاه‌های مقطع قبلی آنان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد) از طریق سامانه سجاد (portal.saorg.ir) با وارد کردن کد صحت. چنانچه کد صحت در مدارک تحصیلی ثبت نشده باشد باید به دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی خود مراجعه کنند. 
تبصره: فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از طریق دانشگاه‌های خود اقدام کنند.

ب- کلیه دانشجویان موظف می‌باشند تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ مدارک فوق را به صورت حضوری به تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند؛ در غیر اینصورت از ثبت نام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ جلوگیری بعمل خواهد آمد.
۱۱- انتخاب واحد درسی پذیرفته‌شدگان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ از طریق سامانه گلستان https://golestan.iust.ac.ir انجام می‌شود. برای اطلاع از واحدهای درسی مصوب گروه مربوطه به وبگاه دانشکده خود مراجعه نمایید.
۱۲- شروع کلاس‌ها در نیمسال اول از روز شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ می‌باشد.
تذکر مهم:
چنانچه هر زمان مشخص شود که دانشجو حقایقی را عمدا یا سهوا در زمان ثبت نام غیر حضوری (مانند داشتن مغایرت معدل، عدم فارغ التحصیلی در مقطع قبلی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱، غیبت نظام وظیفه، عدم ترخیص از خدمت سربازی و ...) کتمان نموده، در هر مرحله از زمان تحصیل که باشد، قبولی وی لغو خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب می گردد.

با آرزوی موفقیت
معاونت آموزشی پردیس دانشگاهی
دفعات مشاهده: 11720 بار   |   دفعات چاپ: 325 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4657