[صفحه اصلی ]    
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
دفتر مرکزی انجمن‏های علمی::
فرمها و آئین‏نامه‏ها::
نشریات علمی::
اخبار::
گالری تصاویر::
سوالات متداول::
انجمن دانشکده‏ها::
کنفرانس‏ها و همایش‏ها::
تماس با ما::
تسهیلات ویژه::
::

AWT IMAGE

AWT IMAGE

جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
پيشنهاد شما در رابطه با مطالب نشريه علمي نگاه چيست؟
به بيان دستاوردهاي انجمن‏هاي علمي بپردازد.
به جمع آوري و نشر آخرين دست آوردهاي روز دنيا در زمينه هاي علمي بپردازد.
اخبار دانشگاه را منعكس سازد.
به بيان دستاوردهاي علمي اساتيد بپردازد.
به نقد و بررسي امور دانشجويان در زمينه علمي بپردازد.
   
..
:: کارگاه مقاله نویسی ISI ::
 | تاریخ ارسال: 1395/2/15 | 

امروزه با عنایت به رشد گسترده و سریع علم و فناوری در زمیته های گوناگون ، و همچنین اهمیت مکتوب نمودن آنها ،مقاله ها از ارزش علمی بالایی برخوردار هستند.آنجنان که معیار و ملاک انتخاب دانشجویان توسط اساتید را این مقالات تعیین میکنند. بسیاری از دانشجویان ماه های بسیاری را درون آزمایشگاه های تخصصی میگذرانند با این امید که شالوده ی مطالعات شان ، مقاله ای درخور توجه گردد و تاثیری بر جامعه ی بین الملل بگذارد. با این حال حتی اگر مقاله ی آنها مورد قبول داوران سختگیر در مجلات علمی قرار گیرد ، با رتبه و جایگاه مد نظر ایشان بسیار فاصله دارد.اما دلیل آن چیست؟

در سراسر جهان کلاسهایی برای ارتقا کیفیت مقاله های علمی برگزار میگردد. به گفته ی کارشناسان متبحر در این زمینه ، چگونگی نگارش یک مقاله اگر بیش از مطالب علمی درون آن اهمیت نداشته باشد ، کمتر نیست.اما دلیل این اهمیت را میتوان در انتقال روان و جا افتاده ی مطالب و مفاهیم آن دانست و البته رعایت نکاتی ظریف که شاید در نگاه اول بتوان از آنها چشم پوشید لکن همین نکات ظریف در چشم صاحبان نظران و داوران بر پر محتوا گشتن مقالات اثر میگذارد. در این صورت شرکت در این کلاسها میتواند تاثیر مستقیم خود را بر مقاله ی شما گذاشته و در بهبود بخشیدن آن، شما را یاری کند!

انجمن علمی مهندسی برق با همکاری یوبرگ با انتخاب یکی از اساتید با تجربه در این زمینه، مهندس اسماعیل زاده ، کارگاه مقاله نویسی ISI را با محوریت نگارش آن برگزار نمود که با استقبال خوب دانش پژوهان همراه شد. در این کارگاه سه ساعت و سی دقیقه ای که در طبقه ی دوم دانشکده ی برق ارائه شد ، مهندس اسماعیلی در ابتدا با بیان اهمیت چگونگی نگارش یک مقاله صحبتهای خود را شروع وسپس با طرح پرسشهایی از داشنجویان در پی سنجش سطح کلاس بوده و در ادامه شروع به ارائه ی مطالب با استفاده از PowerPoint  نمودند.نکته ی قابل توجه ، تسلط استاد و غالب حاضران بر زبان انگلیسی بود که بر  بالا رفتن کیفیت هر چه بیشتر آن بسیار کمک نمود. همچنین هر از چند گاهی حاضران سوالات خود را از مدرس میپرسیدند.

این کارگاه در روز چهارشنبه مورخ 20 آبان ماه از ساعت 17 الی 20:30 با استقبال قریب به 20 نفری حاضران در داخل و خارج از دانشگاه و در سطح  استانی برگزار گردید.

AWT IMAGE

دفعات مشاهده: 4263 بار   |   دفعات چاپ: 745 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .